אביזרים לגילוי אש

אם אתם מעוניינים להגן על תכולת מבנה, על כל בית או עסק, וחשוב מכל  – על חייהם של בני אדם ובעלי חיים, חשוב שתדעו להגן על הסביבה באמצעות מערכות ואביזרים לגילוי אש.

כיום ישנם כמה אביזרים מרכזיים שעוזרים לגלות את החלקיק הקטן ביותר של עשן שנפוץ לאוויר היכן שהוא לא אמור להיות, תוך התראה על דליקה מהקטנה ביותר וחיוג מיידי לאנשי הקשר האחראיים וכוחות ההצלה להגנה וסיוע תכוף

אז מהם האביזרים שכל אחד צריך על מנת למגן את עצמו נגד אש?

ישנם 3 אביזרים לגילוי אש שכל אחד חייב להכיר:

חייגן חכם ואוטומאטי – מכשיר זה נועד להתרעה מיידית של אנשי כיבוי והצלה במקרה של דליקה. החייגן מחייג אוטומאטית לשירותי הכיבוי וההצלה במידה של גילוי עשן והתפרצות דליקה. החייגן מחייג לגורמים הנכונים ובכך הוא מתריע על דליקה, מה שמוביל לסיוע מידי של שירותי ההצלה.

כיום ישנם שני חייגנים מדגם TDM-500I  , בניהם גרסה סטנדרטית הפועלת ממקור VDC 24

וגרסת VDC12 המופעלת ממקור TDM- 00I/12. גרסאות אלה מחייגות אוטומאטית לרשתות סלולאריות ומתריעות באופן מיידי על עשן או דליקה.

צופרים – צופרי אזקה מיועדים לשימוש במבנים מכל סוג, כאשר הצופרים מדגמי TIP-224 וה-TIP224A  הם בעצם התקני כתובת  אנלוגיים שמשלבים בתוכם צופר פנימי בעל נורית אזהרה. הנורית שמותקנת בתוך הצופר מתריעה על עשן והיא מותאמת לאנשים כבדי שמיעה או למקומות הומי אדם.

צופר מנצנץ פנימיבצופר המנצנץ הוא כזה שנועד כאזעקה במערכת גילוי האש, והוא מתאים גם למערכת גילוי גז ולמערכות ביטחון אחרות. צופר מנצנץ מיועד להתקנה פנימית, תוך שניתן להפעילו במספר אופנים ובאמצעות סוגי צלילים שונים. בנוסף, את עוצמת השמע של הצופר ניתן לכוון באמצעות ווסת עוצמה חכם.

 

מערכות גילוי אש – הדרך הטובה ביותר להתמגן

אם אתם רוצים להגן על כל חלל כל בית ומבנה, חשוב שתדעו כי באמצעות אביזרים לגילוי אש ניתן למגן ולגלות עשן ואש כבר מהשלבים ההתחלתיים והמזעריים ביותר. אביזרים לגילוי אש הם חלק מאותן מערכות שכל אדם חייב לקחת בחשבון כאשר הוא רוצה להגן על סביבתו.

מיגון אש – אביזרים מתקדמים

לחברתנו מערכות לגילוי אש המותאמות אישית אשר ייסעו לכם להיות בראש שקט בכל הנוגע לפריצה של דלקות, תוך קבלת סיוע מידי במידה וישנה סכנה באזור.

 

באמצעות הדרכה של אנשי המקצוע שלנו ושל כוחות ההצלה, תוכלו לדעת כיצד לפעול במידה של דליקה או שריפה, ובכך להציל חיים, רכוש, ולמנוע נזקים קשים לסביבה.

קבל הצעת מחיר עכשיו!

    אביזרים לגילוי אש

    אביזרים לגילוי אש
    אביזרים לגילוי אש
    אביזרים לגילוי אש
    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות