גילוי וכיבוי אש

מערכות גילוי וכיבוי אש

יועצי בטיחות אש

כל בית עסק דואג להגן על עצמו, על הציוד הקיים בו, על הידע המקצועי ובעיקר, על שלומם של העובדים, הלקוחות ועוברי האורח. אין זה משנה אם מדובר במשרד ייעוץ, מרכז מסחרי, מבנה ציבור או מפעל – כולם זקוקים להגנה, והמוכנות לשעת חירום היא קריטית. מערכות גילוי וכיבוי אש הן צעד בסיסי בכיוון הזה, ורק באמצעותן נוכל לשלוט בשריפה המתפרצת, גם אם היא מתרחשת מחוץ לשעות העבודה השגרתיות. בפשטות, מערכות גילוי וכיבוי אש הן חיוניות כדי לצמצם את הנזקים באופן משמעותי וכדי להבטיח כיבוי מהיר ומדויק של השריפה.

כך עובדות מערכות גילוי וכיבוי אש

מערכות מתקדמות אלו, של גילוי וכיבוי אש, הן מערכות הנשענות על בקרה אלקטרונית. כך מזהה המערכת את השריפה עוד בראשיתה, על ידי זיהוי חלקיקי עשן ראשונים, שבעקבותיהם (באופן טבעי וצפוי) תגיע גם האש. המערכת האוטומטית לא רק מזהה את האש, אלא היא מדווחת באופן אוטומטי לאיש הקשר של העסק, שהוא לרוב מומחה הבטיחות או מנהל המפעל, וכן היא מתריעה בפני כוחות הכיבוי וההצלה. הפעלה מהירה ומידית של מערכות גילוי וכיבוי אש היא שמאפשרת לשלוט באש, לשפר את סיכויי הכיבוי של מכבי האש, ומעל הכל: להציל חיים.

הדרך הבטוחה להתקין מערכות גילוי וכיבוי אש

מערכות גילוי וכיבוי אש הן ללא ספק קריטיות, ויש להן תרומה אדירה להצלת חיים ולמניעת נזקים כבדים לנכס ולרכוש. עם זאת, חשוב לזכור שהתקנת המערכת חייבת להתבצע על פי הסטנדרטים המחמירים ביותר, ולכן כדאי להיעזר בשירותיה של חברת מיגון אש, הפועלת על פי כללי מכון התקנים ובהתאם לאישור המכון. תקנים אלה מגדירים בבירור כיצד יש להתקין את המערכות ולתחזק אותן, ולכך יש חשיבות מכרעת והשפעה לא מבוטלת על איכות המערכות ועל מהירות התגובה שלהן בזמן אמת. חברה מקצועית ועתירת ניסיון עם צוות טכנאים שפועל על פי תקנות מכון התקנים, היא זו שתבטיח לכם ראש שקט גם כשאתם יוצאים מבית העסק בסוף היום, וגם כשאתם ישנים שנת ישרים. העסק שלכם נמצא בידיים טובות.

קבל הצעת מחיר עכשיו!

    התקנת ספרינקלרים‎
    ספרינקלרים‎
    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות