מהם אביזרי כיבוי אוטומאטי

אחת הפעולות החשובות למיגון מבנים וחללים מכל סוג, היא התקנה של חדרי משאבות במבנה, וזאת לצורך גילוי אש.

אבל מתי צריך להתקין חדרי משאבות? ומה כדאי לדעת לפני שמתקינים חדרים כאלה? הפרטים המלאים בהמשך.

 

התקנת חדרי משאבות – מתי צריכים את זה?

חדרי משאבות נועדו להגן על מבנים מפני התפרצות אש תוך שהתקנתם נעשית בעיקר כאשר אין מערכת מים עירוניות שמספקת הגנה מפני אש, או בהעדר מאגרי מים שנועדו להתמודד על שריפה.

חדרים אלה מותקנים בעיקר במפעלים, חללי ייצור, עסקים גדולים ואף באזורים של בניינים משותפים ובתים פרטים, כאשר חדרי משאבות לכיבוי אש תפקידם לכבות אש במהירות וזאת באמצעות המים שיוצאים מהמשאבות.

 

התקנה של חדרי משאבות לכיבוי אש – מה חשוב לדעת?

על מנת להתקין חדרי משאבות חשוב לדעת כי חדרים כאלה מותקנים אך ורק על ידי חברות המתמחות בכך, כמו למשל חברת 'מיגון אש' המעסיקה אנשי מקצוע המומחים בהתקנה יעילה ובטוחה של חדרים אלה.

חדרי משאבות שמותקנים על ידי אנשי המקצוע, נועדו על מנת להתיז מים באופן ממוקד על מוקד הדליקה, וזאת כדי למנוע את השריפה בצורה המהירה ביותר. חדרי המשאבות הינם מדגמים שונים בהם ציוד לכיבוי אש ולוחות בקרה המופעלים באופן אוטומאטי, ומופעלים מיידית במקרה של שריפה.

 

התקנת חדרי משאבות לכיבוי אש – מדוע זה חובה?

אם אתם רוצים להגן על הסביבה שלכם ולהימנע מנזקים כבדים, חשוב שבכל מקום שבו אין אמצעי מיגון מתאימים יותקנו חדרים כאלה.

החדרים המציידים בכל האבזרים לכיבוי כולל גם תאורת חירום ומאגרי מים, יכולים למנוע נזקים כבדים לגוף ולרכוש. חדרי משאבות יסייעו למנוע נזקים לרכוש ולמבנים, ובכך גם יחסכו כסף ומשאבים.

 

אז למה יש לשים לב בזמן התקנת החדר? 

כאשר אתם בוחרים חברה שתתקין לכם את חדרי המשאבות, יש לשים לב כי החדרים מותקנים לפי תווי התקן המחמירים ביותר ולפי ההוראות של ההפעלה והפעלות החירום.

וודאו כי אתם מקבלים מאנשי המקצוע הטמעה מלאה של ההתמודדות והפעלת החדרים בזמן דליקה, וזאת על מנת שתוכלו להשתמש בצורה נכונה ובטוחה בחדרי המשאבות.

 

שימו לב כי חדרי המשאבות מתריעים אוטומאטית את כוחות הכיבוי במידה ומתפרצת באזור.

חשוב לשים את הדגש על נגישות לחדרי המשאבות והפעלה של המשאבות בצורה קלה ובטוחה.

יש לבצע את התקנת החדרים רק בצורה מקצועית ועל ידי אנשי המקצוע המומחים בתחום.

 

התייעצו והגיעו להחלטות

כעת שאתם יודעים מהי החשיבות של התקנת חדרי משאבות לכיבוי אש זה הזמן להתייעץ עם המומחים שלנו, ולהבין כיצד ניתן להגן על כל מבנה, חלל, בית, עסק וסביבה מהתפרצות של שריפה.

קבל הצעת מחיר עכשיו!

    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות