התקנת מערכות כיבוי אש


התקנת מערכות כיבוי אש

כל בית עסק בישראל, מקטן ועד גדול, כפוף לשורה ארוכה של תקנות וחוקים. במקרים רבים אנחנו נוטים להקל ראש או לעגל כמה פינות, ובחלק מהמצבים זה אף עשוי לעבוד לנו לא רע. עם זאת, יש תחום אחד בו החוק מחייב אותנו לדאוג לנושא חיוני מאין כמותו, והדרישות שלו נועדו להגן עלינו, על העובדים, על הנכסים שלנו ועל העסק עצמו. התקנת מערכות כיבוי אש היא ללא ספק הצעד החשוב ביותר מבחינתו של כל בעל עסק. משום כך היא צריכה להופיע בראש רשימת המטלות המרכזיות עוד בראשית דרכו על העסק. רק לאחר תכנון מדויק והתקנת מערכות כיבוי אש יוכל העסק לפתוח את דלתו ללקוחות ולעובדים. גם אם נניח את החוק בצד, הרי שללא מערכת מהסוג הזה העסק חשוף לסכנות רבות שעשויות להוביל לא רק לעלויות גבוהות בהמשך, אלא מעל לכל – להסב נזק משמעותי לחייהם של עוברי האורח.

מה אומר החוק בנוגע להתקנת מערכות כיבוי אש?

אם נסתכל על החוק, הרי שהתקנת מערכות כיבוי אש היא הכרחית, ועליה לעמוד בדרישות התקן הישראלי. תקן זה מבטיח התקנת מערכות כיבוי אש באופן איכותי ומדויק כדי לספק הגנה מרבית בשעת הצורך. דרישות אלו מתייחסות להתקנת הצנרת עצמה על פי כל חוקי החשמל ובהתאם לתווי התקן המחמירים, וגם התשתיות צריכות להיקבע בהתאם לתנאי השטח ולצרכי המקום. באופן דומה, התקנת מערכות כיבוי אש תכלול גם התייחסות לדרישות של שרות כיבוי האש ובתוכה ייכללו גם התקנת גלאי עשן, מערכת גילוי אש, התקנת ספרינקלרים וכיו"ב. אם יש ספק הרי שאין ספק, ומהלכים אלה קריטיים לטובת העסק ובעיקר לטובתם של בני האנוש שעובדים, מתארחים וחולפים על פני המקום בכל שעה ביממה.


קבל הצעת מחיר עכשיו!

    נושאים שחשוב לקחת בחשבון

    התקנת מערכות כיבוי אש חייבת לקחת בחשבון שורה של פרטים קטנים וגדולים כדי להבטיח בטיחות מרבית והגנה טובה בשעת צרה. אחד הכללים הראשונים והבסיסיים מתייחס לצורך בפינוי מהיר של עוברי האורח. היכולת של המערכת להתריע על האורבת בפתח קריטית כדי לאפשר לנוכחים במקום להתפנות מהמקום. כך ניתן לצמצם  משמעותית סכנה לפגיעות עשן, כוויות ואף נזקים חמורים עוד יותר. לשם כך חשובה התקנתו של גלאי עשן שיתריע על האש עוד בראשית, מנורות וצופרים שיאותתו לנוכחים שעליהם להתפנות במהירות מהמתחם ומערכות כיבוי אש שיאפשרו שליטה מהירה וטובה יותר באשר עד להגעת כוחות הכיבוי וההצלה.

    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות