שירות תחזוקה למשאבות כיבוי אש

אחד האמצעים שהופכים את האזורים שבהם אנו חיים לבטוחים הם משאבות כיבוי אש. חדרי משאבות כיבוי אש הם חדרים שבהם מותקנים כל האמצעים שמסייעים להתמודד עם דליקות , כאשר בין האמצעים ניתן למצוא: מטפים, גרזנים, מסכות אש, צינורות כיבוי, ברזים, ומאגרי מים שעמם ניתן לכבות את האש בצורה יעילה.

משאבות אש הן כאלה שמתאימות לבניינים, אזורי מגורים ושטחים ציבוריים שבהם אין אמצעי מיגון אש, תוך שהמשאבות מוקמות ומתוחזקות על ידי אנשי המקצוע המומחים כמו אנשי המקצוע של חברת ' מיגון אש'.

אחד משירותי התחזוקה ההכרחיים למשאבות מיגון אש, הוא שירותי תחזוקה למשאבות כיבוי אש, כאשר שירותים אלה נועדו על מנת לוודא כי חדרי המשאבות תקינים ומוכנים למיגון בשעת חירום.

 

אז מה השירות מקנה?

כפי שהזכרנו, חדר משאבות תפקידו לסייע לכבות את דליקות ושריפה שמשתוללת במקרה בהם אין מקומות מים קרובים ואף במידה וישנם מקורות מים באזור אך הם אינם יעילים בשל תקלה, סתימה או ניתוק של מערכות המים.

משאבות לכיבוי אש יסייעו לכם להתמודד בצורה מיידית עם כל תקלה, תוך שהתקנת משאבות כאלה מתבצעת על פי תווי התקן המחמירים שנקבעו כבר בשנת 1928, בהם מוזכר גם הצורך בתיקון משאבות כיבוי אש ותחזוקתם בעת הצורך.

 

אז מה שירות תחזוקה כזה כולל?  

שירות תחזוקה מערכות כיבוי אש כוללים:

בדיקה – בתחילת התהליך נעשית בדיקה כללית של חדרי המשאבות ותקינותם.

ניקוי כללי – אנשי המקצוע של חברת 'מיגון אש' מבצעים ניקוי והשמשת חדרי המשאבות והציוד שיש בהם.

איתור נזילות – על מנת שחדרי האש יתפקדו כהלכה, יש לבצע בדיקת של המשאבות ואיתור נזילות תוך תיקון מיידי של נזילות במקום.

בדיקת המשאבות – בתהליך מתקיימת גם בדיקת משאבות ותקינותן.

בדיקת תקינות חדשי הבקרה – חשוב לבדוק האם המשאבות תקינות, והאם הן פועלות  לפי רמת הלחצים במתאימה.

ניקוי – בזמן השירות נעשה ניקוי של חורים, הזמנת פעמוני חירום, בדיקת חיווט, גירוד פעמוני מים, בדיקת שסתומים, אטמים, צירים, שעוני לחץ וכל הקשור לתקינות פעולת המשאבות.

ספירת לחצים – אנשי המקצוע של חברת 'מיגון אש' מבצעים בדיקת לחצים על מנת שפעולת הכיבוי באמצעות חדרי המשאבות תעשה בצורה יעילה ללא נזקים או סכנה לאדם ולסביבה.

מילוי מאגרי מים – עוד נעשית בדיקת מילוי מאגרי מים תוך בדיקה כי ישנם מספיק מים לכיבוי דליקות בכל גודל. 

 

זה הזמן לתחזוקה!

כדי שלא יתחולל אסון באזור המגורים שלכם, ועל מנת שתהיו מוכנים לכל סיטואציה –  חשוב לדאוג כי תקבלו שירות תחזוקת חדרי משאבות.

שירות זה יסייע לכם ליהנות מראש שקט בכל הנוגע לחדרי המשאבות שלכם, תוך שחברת מיגון אש מספקת אחזקה והתקנה לחדרי משאבות אך ורק לפי התקנים המחמירים ביותר , וזאת במקצועיות ומיומנות.

קבל הצעת מחיר עכשיו!

    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות