מהן מערכות לגילוי אש

התמודדות עם התפרצות של אש ברחבי כל חלל או סביבה, עלולה להיגמר באסון. לצעירנו ידועים המקרים בהן אש שהשתוללה גרמה לנזקים כבדים ואף לאבידות בנפש. לכן חשוב לדעת כיצד מתמודדים עם אש וכיצד מונעים דליקה, או שריפה.

אחת הדרכים להתגונן מאש היא באמצעות מערכות גילוי אש אשר תפקידן הינו להגן על כל מבנה. אז מהן המערכות ולמי הן מתאימות? כל הפרטים בהמשך.

מערכות מסוג זה נועדו על מנת לאפשר הגנה על מגוון חללים, החל מבתי עסק, מפעלים, משרדים ועד בתים פרטיים. המערכות נועדות לגלות מקורות אש ועשן, ולהתריע על כל רמז לפריצה של דליקה.

מרכזות אלה הינן בעלות מערכת בקרה אלקטרונית שמזהה עשן ויודעת להתריע במידה ומתחילה דליקה.

המערכת מזהה חלקיקי עשן ראשוניים, שאם לא יטופלו מיד יכולים להוביל לשריפה. בנוסף המערכת בעלת טכנולוגיה שמסייעת להתריע מיד גם את אנשי הקשר של החלל שבו היא מותקנת, כגון: מומחה בטיחות, מנהל בכיר, ועוד, תוך שהיא מעדכנת באופן ישיר ומהיר את כוחות הכיבוי וההצלה.

 

הצלת חיים באמצעות מרכזת גילוי אש

אחד היתרונות הבולטים והמרכזיים של מרכזת כזאת, היא היכולת לגלות חלקיקי עשן עוד לפני שמתחילה דלקה: בכך לא נגרם נזק לרכוש וחשוב מכל לחיי אדם או חיה. כיום ישנן מגוון מערכות גילוי אש מותאמות אישית, כאשר יש לבחור את ההתאמה הטובה לכם מכל.

המערכת תבטיח כיבוי מהיר של מוקד העשן, היא תסייע לשלוט במקרים של דלקה שהתפרצה, תוך שבאמצעות הבקרה האלקטרונית של המערכת, ניתן לשפר את הסיכויים לכיבוי מהיר וחניקת השריפה.

 

אז למי מערכות כאלה מתאימות?

מרכזות גילוי אש מתאימות למגוון רחב של לקוחות ביניהם:

בעלי עסקים – כל עסק חייב להגן על עצמו, על צוות העובדים שלו ועל הסחורה שלו בצורה הטובה ביותר, ולכן מערכות גילוי אש הן כאלה שמתאימות לעסקים והן אף בגדר חובה.

מפעלים – במפעלים ישנם מגוון גורמים שעלולים לגרום להתלקחות אש, ולכן חשוב למגן את המפעל בכמה וכמה מוקדים של מערכות גילוי אש.

בתים פרטיים – גם בבתיי פרטיים מערכת אש היא כזאת שהכרחית, בעיקר בבתים גדולים שבהם ישנו חלל רב שעלול להתלקח.

מוסדות לימוד – מוסדות לימוד חייבות במערכות כאלה וזאת משום שעליהן להגן בחירוף נפש על התלמידים והאנשים שנמצאים באותן מוסדות.

 

אז איך מתקינים מרכזות גילוי אש?

על מנת להתקין ולהתאים מרכזות גילוי אש, יש לפנות לחברתנו שם אנשי מקצוע שייעצו לכם בבחירת המערכת המתאימה לכם, תוך שלאחר מכן אנו נגיע ונתקין את המרכזות בצורה הטובה ביותר, וכזאת שתספק לכם הגנה מיריבת  בכל חלל.

בכך תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם מוגנים מאש, ויכולים לקבל סיוע מידי בכל מצב, ומיד עם התחלה של חלקיקי עשן.

Call Now Button
צור קשר
נגישות