ציוד כיבוי אש – מה הוא כולל?

על מנת להתמגן מאש, חשוב שיהיה לכם אמצעי כיבוי מתאימים, חזקים ואיכותיים. בנוסף, חשוב מכל לשים לב כי אמצעי המיגון וכיבוי האש שבסביבה שלכם, יהיו מתאימים לשימוש שלכם – תוך שאתם תוכלו לתפעל את אמצעי הכיבוי בקלות, או להגיב לאש בצורה הטובה ביותר באמצעותם.

ציוד כיבוי אש חשוב שיהיה בכל מקום, כאשר אתם מוודאים כי הוא  יהיה כזה שיסייע לכם לזהות שריפה בכל מקום, תוך שהציוד יופעל על ידי אנשי אחזקה מיומנים שנמצאים באזור, או על ידי אנשים שעברו הדרכה.

דרך נוספת לוודא כי הציוד מופעל ויעיל היא באמצעות סנכרון של מערכות לגילוי אש עם מוקדי החירום השונים כמו: מכבי אש, משטרה וגופי ההצלה.

היעילות של ציוד כיבוי אש

ציוד כיבוי מאפשר מניעת התפשטות של שריפה תוך הקניית היכולת לזהות מוקדי אש ועשן, והשתלטות על המוקדים כבר בשלבים הראשונים, ובכך מניעת אסונות ונזקים כבדים.

אבל מה ציוד כזה כולל?

ישנם כמה סוגים של אמצעי כיבוי ומיגון, שאת כולם ועוד ניתן להשיג בחברת 'מיגון אש'. בין האמצעים:

מרכזות גילוי אש – מרכזות גילוי אש נועדו לגלות לזהות עשן ואש כבר מהשלבים הראשונים.  מרכזות אלה מכילות את כל האזהרות שניתנות בזמן דליקה, תוך התראה של אנשים האחראיים על מערכות האש, ושליחת התרעה אל מוקדי החירום.

גלאי עשן – גלאי עשן נועדו להתקנה בכל מבנה, מקטן עד גדול, כאשר גלאי עשן ישנם בסוגים ודגמים שונים המותאמים אישית לכל מבנה. גלאי עשן נועדו לחשוף עשן ודלקה בכל שלב, והם כאלה שמצילים חיים ורכוש.

אביזרי כיבוי אוטומאטי – אביזרי כיבוי אוטומאטיים כמו מכלי גז חנקן שנועדו לחנוק את האש כבר בשלבים הראשונים, מכלי גז ירוק ועוד, הם כאלה שעוזרים למנוע התפשטות אש כבר בשלבים הראשונים והכול בצורה קלה ובטוחה.

חייגן אוטומטי – חייגן אוטומטי מעולה לשמירה על קשישים, קבוצות אנשים, ילדים, בעלי בתים פרטיים, עובדים ועוד. באמצעות החייגנים ניתן לקבל מענה מהיר מחברות ההצלה וכוחות הביטחון בזמן של התפרצות דליקה.

צופרים – צופרים הינם אמצעי מיגון נוסף שנועד להתריע אנשים כבדי שמיעה ,או אנשים שנמצאים במקומות סואנים. הצופרים המתריעים על דליקה מתאימים לכל מבנה, תוך שהם משמשים אמצעי מיגון נוסף וחיוני נגד אש.

צופר נצנץ פנימי – סוג נוסף של צופר שנועדו לסייע לגלות אש בצורה יעילה. הצופר הינו אמצעי מיגון מעולה.

מטפי אש – מטפי האש המוכרים אותם מפעילים בהוצאת נצרה, הם כאלה שחשוב שיהיו בכל מבנה, בזמן ש אנשי המקצוע של בחרת 'מיגון אש' יעבירו הדרכה בנוגע לתפעולם כבר בזמן האספקה וההתקנה.

 

הצטיידו כבר היום!

כדי להבטיח את הבטיחות שלכם ושל הסובבים אתכם, חשוב להצטייד באמצעי מיגון אש כבר היום. לנו בחברת מיגון אש ציוד מכל סוג, שנועד להגן עליכם, להתריע ולמנוע אסונות. הציוד איכותי מחזיק מעמד לאורך זמן, וקל לתפעול בעת הצורך.

קבל הצעת מחיר עכשיו!

    Call Now Button
    צור קשר
    נגישות